Onpa ollut tänä viikonloppuna ihanat ilmat! Tekisi niin paljon mieli mennä hiihtämään (tohon järvelle tehty ladut, ei ole mäkiä, ylös eikä alas!) mutta liitoksiin sattuu niin paljon, että en ole uskaltanut.. Aurinko piristää niin paljon, ihan erilainen olo ja hymy herkässä koko ajan:-)

Herrahakkarainenkin nauttii ilmeisesti kun äiti ulkoilee, nukkuu siis kun olen ulkona. Ja sisälle kun tulen, alkaa kova mylläys! Potkut tuntuu uskomattoman hyvin, mutta tietenkin osaan niitä myös kuulostella. Istukan paikka näköjään vaikuttaa tosi paljon; edelisessä raskaudessa oli edessä, nyt takana, ja eron huomaa selvästi. Ukkokultaa harmittaa kun ei vielä tunne potkuja, ja selitän koko ajan et "nyt pieni myllää, tossa tuntui potku..".


Huomenna on aamulla aika äitiyspolille näitten liitoskipujen takia. Perjantaina olin niin kipeä työpäivän jälkeen että itkin vaan vessassa kun en meinannut päästä pöntöltä ylös.... en pystynyt nostamaan jalkoja joten hiihdin pitkin kämppää ja silmissä näkyi tähtiä välillä. La-aamulla oli jo vähän parempi olo, mutta hetken verran ulkoilua (joo tyhmä kun olin, niin kolasin vähän lunta..), niin jo olin taas ihan rampa:-( No katsotaan, mitä lääkäri sanoo. Tuskin muuta kun että koita kestää, jos ei ole kohdunsuulla tapahtunut mitään. En odota oikeastaan muuta, kuin että saisin sen SI-tukiliivin mikä mulla oli viime kerralla. Sen kanssa pystyy käymään jopa kävelylenkeillä! Tiistaina menen sitten työterkkarille jupisemaan samaa asiaa, mutta eipä ole odotukset kovin korkeella senkään käynnin suhteen.Satulatuolihan mulla on jo käytössä. En ole kuullut että sieltä muita vaihtoehtoja tarjottaisiin kuin satulatuoli, omakuntanteinen fysioterapia tai sairaslomaa... Ja fysioterapia on kallista!!